sötaste vännen här....

heej.
sover hos amanda inatt!
vi har tagit lite fotton men kommer mer sen,lägger in dom på bloggen om jag kommer ihåg..
efter skolan gick vi hem till henne och typ,åt nutella macka,trerätterslunch,och allmänt flumm asså.
sen drog vi t badhuset och pappa hämtade hos halv nio,då åkte vi hem t henne och frågade om ja fick sova där..och det gick så då skulle jag hem och packa osv..
så jag packade och åt osv.
nu sitter vi här och fixar varandras hår och sminkar varandra!
så är det bara tråkigt pogram på MTV...
jag sitter och typ halvsover ibland ganska trött eftersom jag varit sjuk och gått upp ganska tidigt..:/
ni kanske tycker att jag inte lägger upp så mycket bilder så kommer det komma fler bilder tänkte ta kort igår men tog inte på mig eftersom jag är sjuk...;/
ska ta lite kort nu så jag bloggar senare!
Felicia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0