inge bloggning.

hejj.
om ni undrar vrf jag inte bloggat så kan jag förklara det nu!
Fredag: massa skola,hem äta snabbt och sen drog jag på cityhallen cupen..sen när jag kom hem somnade jag i min säng när jag tittade på tv.
Lördag: jag vaknade sent,vi åkte iväg och gjorde massa,kom hem sent somnade i soffan!
Söndag: Jag vaknade,åt frukost..åkte till finspångs badhus,kom hem sent igen och somnade!
Måndag: jag vaknade mådde inte bra va hemma och sov och massa orkade inte blogga!
Idag: Vaknade mamma frågade om jag skulle va hemma idag också och det är jag!
Så ni förstår så har jag haft mkt att göra.

Över till vanlig bloggning.
hejj.
Just nu sitter jag framför tv,och chattar med amanda på msn.
Har ätit några mackor och flinor.
Felicia♥

Kommentarer
Postat av: Clara.g

fin blogg,gillar din desegin

2012-02-07 @ 14:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0